viftar med en ölbiljett och säger "det här är rock, jag är i stockholm"

idag har jag och jesper varit i stockholm. det var fint. träffade mor och syster och såg några lilith eve-sångerskor på sacre coeur (eh? stavning tack?) på söder. och sen gick jag och jesper runt och shoppade lite. för en gångs skull var det faktiskt jesper som hittade grejer och inte jag. roligt faktiskt, han som aldrig hittar något.

dagen började dock inte så fint. avsaknad av frukost plus en rent ut sagt helvetisk tågresa gjorde mig på ganska dåligt humör. men det gick över så fort vi kom fram till den soliga huvudstaden. det är något speciellt med stockholm ändå.

nu är vi trötta och ömma i fötterna efter en hel dags promenerande. imorgon blir det hetsplugg. jäklarimig om jag inte blir klar med den där förbaskade analysen någon gång. jag menar, hur svårt kan det vara? skärpning nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0