blir det inte ensamt ibland? jag menar hur står ni ut med varann?

jag älskar mikael wiehe.
ni kan lyssna på hans senaste album ta det tillbaka här

det kommer utan tvekan vara mitt soundtrack till valåret 2010.


dom tog våra löner, dom tog våra jobb,
dom tog våra drömmar och släckte vårt hopp.
dom raserade allt som vi hade byggt opp,
och nu ska vi ta det tillbaks.

dom tog våra skolor, våra sjukhus och tåg,
dom tog våra tankar och förgifta' vårt språk.
dom tog ifrån oss vår stolthet och det land som var vårt,
och nu ska vi ta det tillbaks.


Postat av: Petter

Mm förhoppningsvis kan vi ta det tillbaka iår.

En mandatperiod med borgare är en för mycket!



sv: Det är faktiskt något jag tvivlar på hela tiden så tack!

Sånt blir man glad av att höra =)

2010-04-20 @ 22:45:09
URL: http://sgtsalt.blogg.se/
Postat av: Jonta

"dom tog våra tankar och förgifta' vårt språk." Skitbra, helt enkelt.



Vi får ta och ses imorgon, var för länge sen. Kramar!

2010-04-21 @ 02:18:04
URL: http://medijoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0