i don't want commitment, i don't want the drama, i just want your jeans

god help the girl är för övrigt ett fantastiskt band som ni borde lyssna på. verkar vara stuart murdoch som är i farten? varför har jag inte uppmärksammat detta tidigare? jag älskar det.




for an hour in the park
or an hour on the couch
with the boy of my choice
if he makes me go 'ouch!'
i will swap all my dumb school prizes
i am open to dark surprises


-


UPDATE!
det verkar som att god help the girl är en musikalfilm som kommer att börja filmas nu 2010? och att det jag lyssnat på helt enkelt var ett soundtrack? ptja, jag vet varken ut eller in längre, men jag hade åtminstone rätt i att stuart murdoch var inblandad. tur det, annars hade jag väl fått skämmas ordentligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0