jag äger något du inte har

i torsdags var något av en historisk dag i sandras lilla liv.
det var nämligen dagen då jag införskaffade mina första mammabyxor.
kanske inbillar jag mig, men de senaste dagarna har magen helt plötsligt känts lite rundare. jag började känna mig lite orolig över hur mina jeans skulle klara av påskmiddagen. skulle de spricka? skulle de skära in i köttet på mig? jag behövde aldrig undersöka saken vidare, tack vare inköpet. och jag kan lova er att det var grymt härligt att slippa känna mig som en kassler på grund av en alldeles för hård byxlinning. jag är kär i mjuka resårband! man kanske skulle satsa på mammabyxor även efter förlossningen?


Postat av: Elvira

Jag kommer alltid och tänka på det avsnitt då vännerna i Vänner firar thanksgiving och Joey lånar Phoebes mammabyxor när han ska äta upp kalkonen. Haha :)

2010-04-03 @ 23:31:23
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Jesper

Det kanske är så att även jag behöver mammabyxor snart...

2010-04-04 @ 22:10:59
URL: http://pipeymcgraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0