perfection as a hipster

är förresten ganska besviken på gekås - de hade inga union jack-kuddar! bara fula amerikanska flaggor. blä på dem! men jag är ganska nöjd med ullaredutflykten ändå faktiskt. hittade ju massa film och två beatles-tröjor (som jag visserligen inte kommer kunna ha så länge till, den ena är gränsfall redan nu, men ändå). hittade till och med beatles-bebiskläder till skrutten! hej nördsandra, men jag kunde faktiskt inte motstå. det skulle inte ni heller ha kunnat!

imorgon åker vi tillbaka till västerås igen, och jag känner mest bara en extrem motvilja. jag klarar mig gärna utan skola och press och annat jobbigt ett tag till. menmen. det var en trevlig verklighetsflykt, för att inte säga underbar.

Postat av: Elvira

åh, beatles-bebiskläder hade inte ens jag kunnat motstå. hade helt enkelt köp dem och sedan sparat tills det blir dags.

2010-04-05 @ 21:16:50
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Marina

alltså, vart tusan hittar du beatles-tröjor? haha, jag har varit i ullared typ 50 gånger men ändå aldrig hittat något sådant fint. typiskt.

2010-04-07 @ 11:58:56
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0