som att försöka dansa med en myndighet

solen har värmt mina strumpbyxeklädda ben idag, och även om huvudvärken inte riktigt vill släppa taget så har jag kunnat njuta litegrann av vårvädret. det blev först en mysfika på wayne's med fina vänner, och sedan en långpromenad med finaste jesper längs ån bland annat, eftersom ingen av oss ville gå hem. när vi väl landade hemma i lägenheten insåg jag verkligen vad en graviditet gör med kroppen, för den där lilla eftermiddagsutflykten gjorde mig totalt utmattad. kan också ha att göra med att jag inte längre är van vid att gå långa sträckor i converse-skor. både ben och rygg tar väldigt mycket stryk... det är verkligen inga bra skor egentligen. synd att de är så snygga bara.

en ännu tråkigare insikt var väl att csn och jag antagligen kommer behöva ha vårt första bråk i vår/sommar. det finns en liten chans att vi slipper, men jag förbereder mig på det värsta. inte roligt.

en sak som ÄR rolig dock: karaktärerna i dawson's creek. ska de föreställa 15? så himla amerikanskt. riktigt underhållande. och, som jag nämnt tidigare, oerhört nostalgiskt. tänk att jag följde denna serie slaviskt en gång i tiden.. tiderna förändras. och det får man väl kanske vara glad för.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0