they never mean to hurt you but they always do

i fredags köpte jag en burk med kakor.
idag är det måndag och det är fortfarande kakor kvar i burken.
man kan ju undra vad som har hänt med mig?

idag blir det i alla fall en solskenspromenad ner till stan.
det ska inhandlas jesperbyxor, the ark-skiva och jag ska (om jag orkar) fortsätta mitt ihärdiga letande efter en gravidkjol som inte ser ut som något som katten släpat in. ni kan ju alltid hålla tummarna, även om jag sakta men säkert börjar förlora hoppet. 


innan jag går så tänker jag dela med mig av en låt som ni garanterat blir glada av:



(det gör ju knappast saken sämre att ni får se fina bilder från underbara garden state på köpet, eller hur? ibland blir jag bara totalt överrumplad av min egen snällhet...)

Postat av: Elvira

garden state var länge sedan jag såg.

2010-04-26 @ 19:48:15
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0