du gör mig lycklig och förvånad

hålligång hela dagen. så känns det i kroppen just nu. jag borde vila, inte bra med överansträngning i det här läget, men tyvärr kan jag under inga som helst omständigheter stanna hemma imorgon också. det kommer kännas totalt värdelöst, men jag måste dit. hoppas att min kropp förlåter mig.

utmattningen till trots så är jag glad. huvudvärk from hell, men ändå - glad. de säljer satsumas på ica ettan, vilket bara det är tillräckligt för att göra mig lycklig. jag och jesper har promenerat i solen och tittat på grodor och haft det allmänt mysigt. livet är bara så fint och jag önskar att det kunde vara vår jämt.

och vet ni? ibland är jag bara så himla glad att jag är jag.

Postat av: Elvira

det är skönt att känna så. :)

2010-04-15 @ 11:45:21
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0