ytterligare ett litet klagomål.

så lätt var det tydligen inte alls. både herr huvudvärk och fröken illamående tyckte att det var trevligt att stanna kvar över natten och sällskapa med mig även såhär på söndagen. omtänksamt, eller hur? därmed har datorn fått flytta in i sovrummet där jag nu ligger under täcket med nerdragna persienner och sörjer att vårvädret aldrig lyckas fatta det där med timing... kanske kan jag trotsa mitt nya storfrämmande och tvinga ut mig själv på en promenad senare innan solen försvinner. hoppashoppas.


Postat av: Elvira

hoppas du mår lite bättre nu. :) själv blev jag glad över att det var fint väder när jag faktiskt kunde vara ute och njuta av det.

2010-04-12 @ 14:10:46
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0