and i know you got a taste for it too, oh oh oh oh

förresten så gillar jag INTE att se livestreamad don't look back into the sun från leeds+reading. det gör ont i hela mig att vi inte kunde vara där. the libertines reunited liksom. men som jesper uttryckte det - kanske var det lika bra. vi hade nog ändå aldrig kommit levande därifrån.

Postat av: moa

känner exakt som du. har ignorerat hela reunionen från att jag visste att jag inte skulle vara där. men va fan, det ska vara libertines 2002. de kommer aldrig bli så bra som de var då. det är försent.

2010-08-29 @ 18:02:22
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Petter

sv: Så brukar det onekligen vara, men tillslut brukar det trots allt bli bra ändå!

Du kan ju iallafall se fram emot att B&S släpper en ny EP ganska snart :)

Och åh dom var fantastiska i fredags, men det var väntat!

2010-08-29 @ 21:15:28
URL: http://sgtsalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0