äppelöga, jag vill inte störa men du, det var alldeles för längesen vi sågs

mvc-besök idag. mitt sf-mått ligger äntligen inom normalkurvan! kanske slipper jag klämma ut en jättebebis trots allt? man kan ju alltid hoppas. det mesta såg fint ut i övrigt, men blodprovet resulterade i att jag blev totalsnurrig och höll på att svimma över maten på spicy hot efteråt. jag måste sluta slarva med järntabletterna, måste måste måste...

-

annars blir dagarna kortare, det luktar höstäpplen ute, promenaderna blir kyligare för varje dag och det faktum att det fortfarande är augusti känns ganska konstigt (tur att det blir september imorgon, för förvirringens skull om inte annat). 

men för en gångs skull känner jag ett visst lugn inför vinterhalvåret. inget vemod, ingen stress, enbart lugn och förväntan. livet kommer aldrig mer att bli sig likt, och det är det största, vackraste äventyr jag kan tänka mig.

-





(lördagspromenad i en kvällssol som inte direkt värmer längre...)

Postat av: sanna

det påminde mig att ta järntablett :) tack! skönt att allt är som det ska och att du inte behöver pressa ut en jätte bebis ;)



usch ja, kallt börjar det bli, men jag gillar det. hösten är fin :) och våra liv kommer aldrig bli dem samma igen. när är er lilla beräknad? :)

2010-08-31 @ 18:34:07
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Elvira

nu när det snart är september kommer man kunna säga att det är höst utan att få menande blickar från dem som föredrar att räkna de senare augustidagarna till sommaren. och som jag längtar bara efter att få säga ordet "höst" igen.

2010-08-31 @ 19:09:55
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: sanna

samtidigt som min bästa kompis :) hoppas ni får dem i tid ;) vår är beräknad till 11 oktober :)

2010-08-31 @ 20:24:58
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0