en helt vanlig ovanlig dag

jag har lyssnat på lars ohly på sigmatorget (underbara människa, varför inser inte fler att det är vänsterpartiet man ska rösta på?) jag har också köpt läskig havandeskapsolja på naturapoteket och stiftat närmare bekantskap med fenomenet foglossning. (till er som inte haft det kan jag rapportera att det inte är ett dugg skönt och jag kan knappt röra mig. tanter med rullatorer körde om mig idag.) inte nog med detta - jag har även fått min sömn störd av förlossningspersonal som ringde imorse för att meddela provresultat som kanske inte var helt optimala. yeih.

nu tänker jag sova bort eländet med en liten eftermiddagslur. när jag vaknar igen så kommer världen att vara vacker igen. för det är ju så det fungerar.


Postat av: moa

åh ja rösta på vänstern, känner mig så hjälplös utan rösträtt!

2010-08-02 @ 19:12:56
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0