fredag gör jag vad jag vill

det är fredag. en sån där riktigt mysig fredag då det liksom känns i hela kroppen att det är just fredag. vi har vaknat till solsken (!), ätit en ovanligt ordentligt frukost för att vara vi, jag har ringt och ordnat med studieuppehåll, varit på ikea och köpt skötbord och lite andra småsaker. ikväll ska vi äta tacos (hjälp vad längesen det var!) och öva på att andas. jo, det är sant, precis så löjliga ska vi vara.

det kanske kommer sluta ungefär såhär.



(attans att jag inte hittade samma klipp med bättre kvalitet...
men titta gärna ändå. det är fruktansvärt roligt.)

Postat av: moa

hahahahahaha åh älskar dom!

2010-08-29 @ 18:17:17
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0