it's where my reason stops and something else comes in

om jag bara blundar och önskar riktigt hårt
kan allting då bara bli som vanligt när jag öppnar ögonen igen?

-

mvc-besök idag. jag fick beklaga mig lite över förra veckans läkarbesök och nu känns det mycket bättre. min barnmorska är bäst. sf-måttet ligger fortfarande över normalkurvan men verkar ha lugnat ner sig litegrann. känns bra. brabrabra. eventuell urinvägsinfektion dock - känns mindre bra. (ursäkta överflödig information.)

-

och de säger att saknad kan man lära sig att leva med ibland

-

men sedan kysser han min mage och bebis sparkar tillbaka
och då vill jag bara stanna tiden.
prima liv.


Postat av: Jennie

superfin blogg!

2010-08-04 @ 12:07:56
URL: http://sheislost.blogg.se/
Postat av: Jennie

SV ; jag vill hemskt gärna åka till England. det låter så roligt och verkar vara ett fint land. jag ska bara få mina föräldrar att godkänna det. dessutom är det ju ganska dyrt. men jag hoppas :)

2010-08-04 @ 13:39:38
URL: http://sheislost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0