remember me



ikväll har vi haft filmkväll och sett bland annat remember me. jag avskyr att säga det, men robert pattinson är fan inte tokig. till skillnad från många andra flickidoler så kan han skådespela. sen är han ju onekligen ganska trevlig att titta på också... (schhh, hemlis!) men det var inte det jag tänkte fokusera på nu. filmen var det ju.

den var kanske en av de bättre jag sett på länge. jag hade inga förväntningar innan. kanske hade det något med saken att göra. kanske var det hormoner. men jag upplevde en emotionell bergochdalbana utan dess like genom hela filmen. både början och slutet tog andan ur mig på ett sätt som liksom inte tillhör vanligheterna för mig. generellt var filmen välspelad, välregisserad och... äsch. jag har aldrig varit något vidare bra på det här med att recensera. se den!

Postat av: Elvira

har varit lite tveksam till den, men Lost-fan som jag är och gillar jag de Ravin kanske jag ska ta och se den.

2010-08-29 @ 10:23:06
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Anja

Jag blev också väldigt förvånad över att killen faktiskt var bra! Jag såg Little Ashes för ett tag sen där han spelar salvador Dalí. När man väl fick bort den bilden av honom som vampyr så funkade det över förväntan.

2010-08-29 @ 19:57:59
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/
Postat av: Jonta

Jag tyckte den var skitbra när vi såg den. Men jag tyckte den slutade så snöpligt. Tanken var bra men det hade kunnat gjorts tusen ggr snyggare. Dessutom kändes det på nåt sätt som att introscenen skulle ha större betydelse i filmen på nått sätt, kändes det inte så?



Men jag måste också säga att Robert Pattinson faktiskt var sjukt bra.

2010-08-30 @ 01:23:13
URL: http://medijoker.blogg.se/
Postat av: sanna

det är skönt att få ha tid till sig själv innan liten bebis kommer. som du skriver, vi kommer att ha att göra sen :P men jag ser fram emot det också faktiskt. det ska bli mysigt. men nu ska jag bara njuta och ta hand om mig själv medan jag kan :)



- oh han är faktiskt rätt nice att titta på. det håller jag med om och jag blir mer och mer sugen på att se denna film efter att ha hört hur bra den verkligen är.

2010-08-30 @ 14:21:14
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0