there she still remains



jag har återförenats med min älskade skinnjacka.

jag köpte den för ca 8 år sedan. på loppis. för en 20-lapp. eller, om man ska vara rättvis så var det min syster som köpte den till mig. och trots att den legat instuvad i en garderob i norrköping de senaste tre åren så är den fortfarande min absoluta favorit. (det faktum att jag inte kan få igen den längre är ju en världslig sak.)

det brukar uppstå en regnbåge i varje regnig dag. detta var nog dagens.

Postat av: sanna

vilken fin mage du har :) grattis!



- det är verkligen irriterande när människor kommer och talar om för mig vad jag ska känna och hur det ska vara. speciellt om det är MÄN! haha, det är grädden på moset :P

2010-08-10 @ 11:01:26
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0