i came out of the wilderness

vad bra ni är på att hålla tummarna!
tillväxtultraljudet gick precis så som jag hoppades i tidigare inlägget. +5,4%. lite mindre än förra gången alltså, men det finns ju alltid en felmarginal. fick en läkare som ingav ett enormt förtroende redan vid första handslaget, som förklarade att korta kvinnor ofta får större magar, helt enkelt av den anledningen att det är mycket som ska trängas på en liten yta, och då blir ju "kröken" på magen större. ganska logiskt.

dessutom fick jag lugnande besked angående min ryggoperation. den här läkaren verkade, till skillnad från tidigare läkare jag träffat, faktiskt veta vad det var för operation det gällde. jag fick verkligen förtroende för honom och kunde äntligen känna mig trygg inför förlossningen. det känns bra. brabrabra.

nu längtar jag som en galning efter att få äta mina stuvade makaroner framför "livet på bb" på femman. (yes, jag är lite av en självplågare när det gäller förlossningsprogram på tv. men det är ju så underhållande!) det är vad jag kallar kvällsnöje, det!

Postat av: Elvira

vad skönt att höra, att allt gick bra!

2010-08-12 @ 12:21:01
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: sanna

vad bra att allt gick bra =) det är så det ska kännas när man träffar en läkare. haha, jag är också en självplågare för jag MÅSTE se på dessa förlossningar =P

2010-08-12 @ 19:18:52
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0