hon låg på gatan medan rymdskeppen sände meddelanden genom atmosfären

min konstiga gravidhjärna får helt plötsligt för sig att det luktar glögg och lussekatter överallt. någon måtta får det väl ändå vara på galenskaperna?

för övrigt är jag fortfarande inte helt klar med romanutkastet, men jag har kommit en bra bit på väg och är övertygad om att den kommer att kunna skickas in imorgon, i bättre skick än jag någonsin trodde var möjligt. jag är nöjd med dagens insats. ragnhild (en av mina huvudpersoner om det ännu inte framgått) är en riktig kämpe och jag älskar henne för det. det är så roligt att skriva när karaktärerna liksom bara ploppar upp framför ögonen på en, som om de levde ett eget liv. fascinerande.

nu - välbehövlig sömn. ja tack!


Postat av: Elvira

det är alltid härligt när allting klaffar med skrivandet.

2010-08-11 @ 10:26:55
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0