höstvinden

jag har världens finaste pojkvän som aldrig upphör att överraska mig.

jag är ett gravidmonster som gråter konstant (oavsett om jag har något att gråta för eller inte), som inte kan gå 20 meter utan att stanna för att jag får kramp i vaderna, som får huvudvärk när han visslar, som börjar gråta när jag säger åt honom att sluta vissla (för egentligen vill jag ju att han SKA vissla och vara glad) och så är cirkusen igång igen och jag inser att jag inte är 'a walk in the park' alla gånger. ändå får han mig att känna mig som en prinsessa och han visar aldrig upp någon form av irritation över att jag är som jag är just nu.

istället lagar han all mat, hjälper mig på och av med skorna, köper en the clash-body till bebisen (som han sedan går runt och strålar över en hel dag), håller om mig och säger att jag är finast i världen när jag ligger och gråter över min hormonacne, köper pocketböcker till mig i nån slags väldigt försenad födelsedagspresent... och det är bara så himla fint. han är bara så himla fin.

jag ville bara säga det.


Postat av: Elvira

det låter som att du har en väldigt fin pojkvän du.

2010-08-24 @ 23:50:30
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: M i c k A

ni är så fina (:

2010-08-25 @ 00:57:35
URL: http://nintendoo.blogg.se/
Postat av: sanna

så fint :) det är tur att det finns fina pojkvänner kvar :)

2010-08-25 @ 10:08:14
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0