sharing different heartbeats in one night

idag har vi varit och hälsat på johan&jenny i ett regnigt norberg.
vi åt vegetarisk lasagne och jenny fick känna bebisen buffa lite.
(den har bara sparkat för mig och jesper tidigare, så det kändes lite magiskt).
det var en riktigt fin dag.



nu känner jag mig döende dock.
hårda sparkar + extrem trötthet + förvärkar = inte helt bekvämt.

veckans milstolpe:
skulle förlossningen sätta igång nu så skulle de inte försöka stoppa den.
coolt.

Postat av: sanna

min bebis har bytt sida och helt plötsligt är det inte lika trevligt att vara gravid. aj aj säger jag bara. ja äntligen blev det ultraljud och vilken söting där ligger inne :) det är väldigt läskigt, men som du skriver så vänjer man sig snabbt nog och sen inser man att man aldrig skulle kunna leva utan det liv som kommit!

2010-08-27 @ 21:04:39
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0