you're a supernova in the sky

idag ställdes det till med kalas, i kättsbo av alla ställen. där stiftade jag bland annat bekantskap med jespers kusinbarn, nova. en riktig liten solstråle. jag blev störtförälskad. nu längtar jag ännu mer efter att mitt eget lilla sockergryn ska titta ut.

(hjälp! min överarm ser fullkomligt gigantisk ut! optisk illusion, har till och med jag tillräckligt med självinsikt för att kunna konstatera. riktigt så illa är det faktiskt inte.)


(snyggjesper. och, om man är lite extra uppmärksam så skymtar man solstrålen nova i bakgrunden.)


för övrigt är det idag exakt två månader kvar till beräknat förlossningsdatum. men vad som helst kan ju hända på vägen. är det någonting jag har lärt mig hittills under 2010 så är det ju att ingenting någonsin blir som man tänkt sig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0