fevers and mirrors

både jag och jesper ligger totaldäckade i någon slags influensahistoria. tokförkylning plus feber. vide verkar hyfsat pigg dock. han undrar nog vad han har för veklingar till föräldrar egentligen.

utmärkt tillfälle att ligga i soffan och lyssna på bright eyes och dricka iskall cola. kolsyran river lika skönt i halsen som conor oberst gör i öronen. underbart. och det är fredag. fredag är bra.

Postat av: Ida

tack, åh influensa, stackare, hoppas vi alla känner oss bättre snart. kram

2010-12-17 @ 18:58:23
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: Isabell

Åh, hoppas ni blir bättre snart. Inte kul att vara sjuk ju! Åkte ju själv på en LUNGINFLAMMATION härom veckan. Doktorn blev inte så glad när jag sa att jag jobbat några dagar ändå. Sen fick jag kuckelimuckmedicin och skulle sjukskrivas en vecka, fast det slapp jag, för jag ahde ändå ledigvecka då :) haha.

Jag höll på att trilla av stolen då jag hörde ordet lunginflammation, jag har aöötid fått för mej man håller på att dö då! usch.

Så, jag hoppas det bara är vanlig förkylning ni har. :) och att ni blir friska jättefört nu!

saknar dej...min lilla guinness ju!

kramkram

2010-12-18 @ 13:25:39
Postat av: Anja

Om man inte är riktigt sjuk och eländig så kan det vara lite mysigt med en julförkylning. Bara ligga hemma i soffan, gosa ner sig under täcket och titta på meningslösa men mysiga tv-program. Eller lyssna på musik, dricka te och läsa. Lite charmigt kan det vara.

2010-12-19 @ 18:32:56
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0