my precious time

dygnet har alldeles för få timmar. det finns så mycket jag vill hinna med att göra. skriva framför allt. läsa alla böcker som ligger i en hög och bara väntar på att bli uppslukade. träna. promenera. göra rent i lägenheten (efter två veckor av sjukdom och resande är "bombnedslag" ett ganska passande ord för att beskriva kaoset). se en massa film. lyssna på en massa musik. och det mest självklara - leka med älskade sonen som börjar bli så mycket mer medveten. det sistnämnda gör jag visserligen redan.

och i januari ska jag börja plugga lite distanskurser.
- barn och ungdomslitteratur
- ditt barns språk (språkutvecklingen mellan 0-2 år)
bara för skojs skull.

hur ska jag hinna?


Postat av: fifi

Det kan inte vara lätt att hinna med sig själv när man har en liten bebis. Man kanske får lägga en del måsten åt sidan ibland och bara ägna sig åt sig själv när lillen sover eller blir passad av någon annan? Välja att läsa och spara disken?

2010-12-28 @ 21:19:27
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Linda

Du kommer fixa det galant. Jag känner igen det där med att pussla med tiden och om några veckor blir det inte enklare ;) Men jag gillar utmaningen, helt klart. Well. Hoppas julen varit fin!

2010-12-28 @ 21:52:34
URL: http://kameralins.blogg.se/
Postat av: tea

sv: tack fina du för kommentaren!



känner igen mig så mycket. dygnet borde vara dubbelt så långt, så man hann med allt man ville och inte bara allt man måste.

2010-12-28 @ 22:32:47
URL: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0