och du och jag håller andan och håller händer i språnget





nyårsafton 2010. hjälp vad året gått fort. och samtidigt inte.

idag har vi städat bort julen och gjort plats för det nya året. jag har till och med rensat ur garderoben. det känns skönt. ikväll klär jag mig i svart, smetar på lite mascara för omväxlings skull, stänger av datorn och skålar in 2011 med god mat, bubbel och fina familjen.

jag tänker inte avlägga några nyårslöften. med löften som stag faller allting omkull, som en vis man sa en gång. så jag nöjer mig helt enkelt med att göra så gott jag kan. och le massor på vägen, så blir allting lite roligare.

mer kan ingen göra.


Postat av: sanna

så fina bilder :) fina pojkar du har :D gott nytt år!

2011-01-01 @ 15:59:07
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0