det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp

idag vaknade jag med spagettikropp, tungt huvud och årets i särklass mest aggressiva förkylning. eländet verkar inte veta några gränser. trots detta har jag bestämt mig för att sluta gräva ner mig i olycka. positiv energi ska det vara.

och i enlighet med den positiva andan kan jag ju stolt berätta att jag bad en försäkringsgubbe med fult mjöl i påsen att gå ut ur mitt hem idag. en bedrift som jag misstänker att till och med jesper blev imponerad av. (alla som känner mig någorlunda kan nog förstå varför. jag är knappast känd för att stå på mig i den sortens situationer.) heja amningshormoner!

Postat av: sofia

oh, ditt har alltså samma åkomma som min! jag hoppas någon vet svaret. det är ju helt sjukt, blir så jävla irriterad åxå varje gång nått frusit. det är jämt något jag är riktigt sugen på. som idag, min sista slatt med fil! mm.. NÄHÄ stelfrusen.

2010-12-17 @ 16:09:13
URL: http://soffilina.blogg.se/
Postat av: fifi

Ja, heja hormoner som får en att agera bra!



Usch, som om tragedin inte var tillräcklig, måste du behöva bli förkyld också? Krya på dig och hoppas att du får en smarrig förkylningsspecial!

2010-12-17 @ 17:11:45
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0