i'm the worrying kind

men jag måste lära mig att det inte tjänar någonting till att gå omkring och oroa sig för saker. situationen är som den är, det som är gjort är gjort. men det kommer att lösa sig. och även om det inte löser sig så är det inte världens undergång. att oroa sig och få panik kommer inte att resultera i något annat än knäppmage och sömnlöshet. kom ihåg det för tusan.

 

så. det är hög tid att lugna ner sig och gilla läget. okej? okej.


Postat av: Celine

Där känner jag verkligen igen mig. Jag oroar mig nästan a-l-l-t-i-d för saker i onödan eller får panikångest. Så himla onödigt egentligen!

2010-02-04 @ 11:09:16
Postat av: Elvira

Jag oroar mig alltid. För saker jag inte kan påverka, för saker som känns patetiskt obetydliga när jag delar med mig av dem till andra... för allt! Men jag jobbar på att bli bättre.

2010-02-04 @ 21:41:27
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0