oh, all i wanna do is grow old with you

även om födelsedagen kanske inte riktigt blev lika fin som ifall marina hade planerat den, så var den faktiskt ändå väldigt fin. så mycket fina grattishälsningar (tack alla) och sedan finbesök från norrköping; lilla mor och far! och jespers mor och sven också. men de kom ju från enhagen, inte från norrköping. men det var fint. mycket fint.

och visst känns det väl lite sådär halvtaskigt att vara 22 (och ännu ett steg längre bort från att vara 17) men egentligen så är det ju faktiskt dumt att hålla på och ha åldersångest. det kan jag börja med när jag fyller 32. tidigast. sådetså. nu ska jag ju leva.


Postat av: Marina

Min syster har också värsta åldersnojjan och hon är 31, men som jag sa innan, det är hur du känner dig inombords som betyder allt :)



2010-02-13 @ 15:35:45
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Elvira

Jag är fortfarande i det stadiet då jag tycker det är kul att bli ett år äldre. I och för sig har jag alltid velat bli äldre, och jag hoppas att jag kommer fortsätta se charmen i det. Det är bara själva firandet jag inte gillar.

2010-02-13 @ 16:12:04
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0