plingeling

grovredigering av intervju klar i alla fall. då ska jag bara försöka skriva manus och spela in det också, så ska nog de kommande dagarna gå smidigare än jag vågat hoppas på. jag har inte alls lika mycket ångest längre. fantastiskt!

annars är jag mest sugen på mat nu. varför kan man inte bara äta hela tiden? tänk om livet enbart gick ut på att äta? vilket liv det vore!

haha!
ha.
den här bloggen går verkligen utför.
någon gång när jag har tid ska jag vända trenden.
jag lovar.

Postat av: Elvira

Är det inte i motvind som man får mest inspiration? Så brukar det i alla fall vara för mig. Och, hur konstigt det än må låta, önskar jag ibland att det kunde vara ok att aldrig behöva sova och bara få mumsa på gottigheter. Haha :)

2010-02-11 @ 23:48:09
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0