we're not strange, we're just sleeping

jahaja. nu är synopsis inlämnad i alla fall. jag har till och med lyckats klämma in två broder daniel-låtar. det tyckte jag var lite skickligt gjort faktiskt. nu är det bara själva manuset kvar. och inspelning. och intervjuredigering förstås. men det ska lösa sig. den här veckan kommer verkligen att spenderas en hel del i eskilstuna. usch och fy men ganska bra ändå. vill bli klar nu, är det något jag avskyr så är det att ligga efter med skolarbete. inte roligt alls.

den här dagen har varit ganska fin i övrigt. solpromenad med jesper, vaniljyoghurt med tärnade äpplen och kanel (min nya besatthet) och visserligen lite ångest över skolan, men det gick över och nu känns det mesta ganska bra. ikväll blir det kanske lite mer plock i lägenheten och sedan manusförfattande. typ så.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0