you must be out of your mind

sjukelisjuk.

ibland tycker man verkligen synd om sig själv.
idag, när det faller blötsnöblaffor och gråheten hotar att ta över totalt, då längtar jag verkligen till varmare breddgrader. jag har fått någon liten knäpp och känner att medelhavet lockar oerhört. italien. citronträd. ge mig!

jesper är i alla fall världens sötaste och fixar iordning potatis och skagenröra till sjuklingen. jag får såna konstiga cravings när jag blir sjuk. får ni det också? potatis, sent på kvällen liksom. jag säger då det.

Postat av: Elvira

Konstiga cravings kan jag få lite då och då, och nu när du tar upp det påträffar det nog ofta just när jag blir sjuk.

2010-02-27 @ 23:33:53
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0