calling for the good old days

åh, tänk vad underbart det här vore.
2011. jag kommer hoppas in i det längsta.

(och det känns ju onekligen som att det går att ta det lite mer på allvar nu när det faktiskt är carl som säger det. delvis för att han verkat så anti tidigare, men också för att... jag litar lite mer på honom, av någon anledning.)


Postat av: Celine

Ja gud, hoppas hoppas hoppas! Det var min första tanke med, just att det var Carl som sa det och inte Pete. Pete har ju alltid velat, det är ju mest Carl det hängt på.. och nu säger HAN att det kanske blir så nästa år. ÅH

2010-01-17 @ 21:58:09
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: Celine

Vad osammanhängade och konstigt det är blev, haha. I think you get my point ;P

2010-01-17 @ 21:59:19
Postat av: Berit

Det hade varit, jag blev helt mållös. Det hade varit underbart!<3

2010-01-18 @ 11:54:48
URL: http://ynklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0