det liksom for omkring, det måste varit pollen

är det något jag stör mig på så är det när kvartersvärden har sagt att han ska komma kl. 15 för besiktning av lägenheten, och sedan inte dyker upp. alls.

och en annan sak jag stör mig på är när människor som ska komma på visning av samma lägenhet klampar in på ett nystädat golv med leriga kängor. bara sådär. låter äcklet ligga kvar på golvet utan att be om ursäkt eller nånting. och sedan har de mage att inte ens vilja ta lägenheten det datumet som erbjuds. dålig stil.

eller så är det bara mina 10dagarinnanmens-hormoner som flyger omkring och skapar kaos i både kropp och huvud. så är det alldeles säkert. men jag känner ändå att jag vill be vår kvartersvärd att dra åt helvete. okej, kanske just därför. tyst sandra.

 

uppmuntring efterlyses, tack!


Postat av: Marina

Tänk bara på den fantastiska lägenheten, så mycket utrymme ni får, det kommer bli underbart. & snart är allt detta glömt för det spelar egentligen ingen roll at the end of the day. du är fantastisk! puss

2010-01-20 @ 23:40:46
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Elvira

Förstår dina känslor och jag vet inte hur många gånger det har hänt att jag nästan, men bara nästan, har sagt opassande saker av ren frustration och irritation. Dock brukar det bli någon annan stackare som får ta smällen av mina känslor istället. Några goda skratt och saker som får mig på andra tankar är mitt bästa botemedel.

2010-01-20 @ 23:48:03
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0