first we take manhattan, then we take berlin

leonard cohen följde visst med mig idag också. finafina.
varför jag inte lyssnat på honom ordentligt tidigare är ju en gåta.

annars har dagen mest bestått av ett långt besök på mimers kontor, där vi har skrivit på kontrakt, sagt upp nuvarande lägenheten, samt tittat på tapeter. jag blir så otålig, jag vill sätta igång med allt på en gång. blir nästan lite nere i skorna när jag tänker på att jag måste vänta i en månad till. fånigt egentligen. en månad är ju ingenting. försvinner ju på ett kick.

yeah.


Postat av: Elvira

Och jag som knappt vågar tänka så långt som till februari.

2010-01-18 @ 16:00:13
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0