we're both looking for a saviour tonight

jag insåg att jag ju inte har listat 2009s mest spelade låtar. det var ju dumt av mig.
notera att den här listan tar enbart hänsyn till vad som skrobblats till min lastfm-profil under året. sånt som spelats på till exempel mp3-spelare eller vinyl finns alltså inte med här. därför kan ni ta listan med en liiiten nypa salt. kanske.
(de feta är klickbara)

1. laurel music - dreams and lies
2. the beatles - here comes the sun
3. anna ternheim - a french love
4. elin sigvardsson feat. magnus carlson - saviour
5. glasvegas - flowers and football tops
6. the beatles - come together
7. the beatles - please please me
8. hello saferide - anna
9. laakso - hang me in the christmas tree
10. the beatles - love me do
11. lars winnerbäck - järnvägsspår
12. emil jensen - ond igen
13. the beatles - octopus's garden
14. irene - last forever
15. the beatles - i saw her standing there
16. lars winnerbäck - ett sällsynt exemplar
17. the beatles - because
18. hello saferide - lund
19. the beatles - something
20. irene - by your side
21. the beatles - you can't do that
22. autisterna - himmelen

23. the beatles - a hard day's night
24. hello saferide - 2008
25. john lennon - woman

26. laakso - worst case scenario
27. pulp - common people
28. lars winnerbäck - vårdag i november
29. laakso - i can't stop
30. christopher sander - fattig bonddräng

Postat av: Elvira

Det var en trevlig liten lista.

2010-01-03 @ 21:35:40
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Moa

Åh, håller med ovanstående. Jag vill också!

2010-01-04 @ 01:52:44
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0