i don't sleep well at all



läskig dröm inatt som innehöll nazgûls/screammördare, en vän som inte riktigt var en vän, samt en pojkvän som ramlade ut från balkongen på 8e våningen. jag har nog aldrig tidigare varit så glad över att vakna.

mjahaja, den här dagen blev ju inte riktigt som jag tänkt mig. men jag har bestämt mig för att inte hänga läpp för det. kanske dags att börja flyttpacka? eller läsa tråkig bok på engelska? eller kanske lasermannen? eller mysfika på stan? eller? förslag önskas.

börja med någon slags lunch i alla fall. ja det kör vi på.


Postat av: Marina

sv; Jo, visst var den bra men jag tycker inte att den var fantastisk, det krävs lite mer "action" så att säga för att jag ska tycka den är grym. Visst det är drama men jag tycker ändå att den gick väldigt segt för att vara något jag skulle kunna älska. Men jag känner faktiskt att en 2:a för 2012 var lite för generöst, the road var 100 gånger bättre än den så en 3:a i detta fallet skulle man kunna kalla en svag 4. haha.

Jag tyckte att källarscenen med alla döende människor var så sjukt äcklig & den när modern och dottern blir jagade av de äckliga gänget över ängen. uhhh.

2010-01-27 @ 22:54:18
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Elvira

Åh, mysfika på stan! Det ska jag göra när jag träffar min finaste vän om ca 2 veckor.

2010-01-28 @ 22:38:34
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0