if you've lost your faith in love and music, oh, the end won't be long


bild: www.rockfoto.nu

stockholm. debaser. pete doherty.
fantastiska människa. superfantastiska människa.

jag vet inte ens vad jag ska säga.
jag blev nästan ihjältrampad av galna lesbiska par.
mina armar har jätteblåmärken efter stängslet.
jag fick inte höra don't look back into the sun.
men det gjorde ingenting. ingenting. 

för pete var världens finaste.
och breck road lover hade guldkant.





and if lust and despair
are two bullets in the same gun
well we've been playing russian roulette
for far too long

Postat av: Anonym

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh! överallt är pete! här sitter jag och försöker återställa mig men vart jag än kollar finns han där! han står bakom min dörr nu. jag lovar.



men avundsjuk är jag, och glad, och åh så fint! :D

2010-01-12 @ 21:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0