kärleksförklaring i snöovädret

menmenmen
tiden rinner iväg och jag hänger ju inte alltid med
och ibland vet jag bara inte vad jag ska säga,
jag vill bara få leva i min lilla bubbla
där jag kan lalla runt i prinsessklänningar och bara
kramas med fina människor dagarna i ända.
för det finns ju faktiskt några såna i mitt liv.
finingar alltså.

tänk att det ska vara så svårt att visa hur fina jag tycker att ni är.
och när jag väl försöker (som nu typ) så blir det bara fånigt och
sentimentalt.

men ni kanske vet.
jag hoppas att ni vet.


Postat av: Daniel

Verkligen kan tyvärr va hårt ibland!!!

2010-01-28 @ 12:32:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Elvira

Det kan vara svårt att berätta hur mycket man älskar någon utan att för den delen bli just sentimental och fånig, men det är väl det som är det fina med att tycka om någon så mycket? Att man blir lite fånig och sentimental.

2010-01-28 @ 22:31:27
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0