superstition

med tanke på föregående inlägg bör man ju kanske undvika att reta upp mig idag. fast det verkar folk i allmänhet inte riktigt ha förstått. snöplogare till exempel. var tusan håller ni hus? det har varit snömoddäckel vart ögat än når i flera dagar nu. jag avskyr att halka omkring och få snö i skorna. och jag avskyr, precis som igår, att vänta på folk som inte kommer. så nu vet ni det också.

annars tänker jag sluta klaga nu. hur roligt är det att läsa om egentligen? nej, precis. från och med nu ska jag vara en solstråle. det är ju faktiskt helg för mig nu. jag har haft en riktigt produktiv och bra vecka, så jag kan ta det lugnt utan minsta samvetskval. och det är ju skönt.

dagens musik: stevie wonder. (<-- spotifylänk)
fint värre.


Postat av: Marina

sv: grejen var att han sa att vi skulle plugga alla frågor och att om vi kunde dom så skulle vi klara provet. Men jag fick ju inte ens en chans att bevisa att jag kunde massa viktiga saker eftersom det var så lite frågor. Det är på grund av sådant här jag föredrar inlämningar, där kan man ta med allt man kan.



nej usch, jag är på lite dåligt humör nu pga. min mvg-förlust men det blir nog bra snart. vg kanske jag har chansen att få ändå. :)

2010-01-21 @ 22:10:14
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0