there's something new coming near

idag fick vi nycklarna till nya lägenheten. nu är den verkligen vår.
vi gick dit för att titta lite, och sedan rann tiden iväg och plötsligt hade vi varit där i flera timmar. jag är nästan ännu mer kär i den nu än tidigare. visst, tapeterna är i ganska dåligt skick, färgen på köksluckorna är ful som stryk, och golvet ska vi inte tala om... men inget av det där spelar egentligen någon roll. det är ju lätt att åtgärda.

alla fina saker då? hallen är jättestor och rymlig, det finns oändligt med förvaringsutrymmen, planlösningen är ganska enkel men har ändå med små medel gjorts personlig och unik. balkongen är gigantisk, spisen är sprillans ny, badrummet är fräscht och det finns BADKAR! jamen ni hör ju.

jag vill inte vänta i en hel vecka till. jag vill flytta nu.

Postat av: Elvira

Det där lät hur härligt som helst! Åh, balkong och kök och badkar... :)

2010-01-29 @ 21:01:40
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Marina

wioooo! snart, gud vad glad jag är för din skull. Det kommer bli så bra! :D

2010-01-30 @ 09:26:56
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0