drink with me

jag har upptäckt min största gravidcraving: kylskåpskallt vatten.
jag kan dricka hur mycket som helst och blir nästan gråtfärdig
om det inte alltid finns åtminstone en vattenflaska i kylen.
det duger inte med vilket vatten som helst heller,
det måste befinna sig i en plastflaska, helst blåtonad
och det måste vara så pass kallt att det bildas kondens när man tar ut den.

det har gått så långt att jag utvecklat ett system:
det är förbjudet att ta ut en vattenflaska utan att samtidigt fylla på en ny.
och man måste dessutom vara noga med att den flaskan som varit inne längst
alltid ligger högst upp i kylen.

jag som trodde att jag hade klarat mig undan de värsta idiotgrejerna.

Postat av: maddlur

Hahaha, det låter lite knas men det är väl sånt som hormonerna får för sig... liksom...



Hoppas systemet funkar!



Madde

2010-07-20 @ 02:06:37
URL: http://maddlur.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0