evighet som kändes som en evighet på riktigt

jag har lite höstkänslor ikväll. mörkret som lagt sig som ett lock över staden, doften av nyfärgat hår, tänk om jag ångrar mig och sedan ångrar mig igen i högtalarna, regnet som smattrar lite sporadiskt mot fönsterrutorna. det var en fin höst 2009, emotionell men fin. jag antar att det sätter spår.

inatt så drömde jag om dig
och det väckte gamla minnen
.

nåja. flashbacks i all ära. men den riktiga hösten får gärna ta tid på sig att komma igen. det är fortfarande juli (åtminstone i en dag till) och jag är långtifrån färdig med den här sommaren.

Postat av: ELLINOR

tackar :)

haft en bra dag?

2010-07-31 @ 18:58:27
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0