godnatt världen

efter en heldag i bilen och i ullared är jag heeelt slut i kroppen. men jag är glad ändå, för nu har vi shoppat lite bebiskläder och lite mammakläder och lite annat trevligt. dessutom var det mysigt med en utflykt. jag älskar utflykter.

risken finns dock att jag kommer ligga helt utslagen de kommande dagarna. det tar på krafterna att armbåga sig fram bland köpgalna tanter som inte drar sig för att köra sina kundvagnar rakt in i magen på en stackars försvarslös gravid kvinna. ibland undrar jag vad vissa människor har innanför pannbenet egentligen.


Postat av: moa

naiv som jag är blir jag så otroligt chockad och upprörd av människor som beter sig så själviskt och elakt! men bortsett från dom så verkar det ju varit en bra dag, viktigt att stay positive som det sägs:)

2010-07-08 @ 23:13:14
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0