they're building walls around us now

finfina lärarkommentarer på den inlämnade dialogen lyser upp min tillvaro när jesper är i västerås och jobbar. nåja, det finns fler saker som lyser upp. min fina familj, bilutflykter och det faktum att han faktiskt kommer tillbaka hit ikväll. helgen kommer att bjuda på munken in the park med en massa bra musik. eller vad sägs om moneybrother, timo räisänen, bruket, oskar linnros, weeping willows-magnus och khoma? kommer bli fantastiskt. om jag lyckas få ordning på mina blodtrycksfall med tillhörande illamående vill säga. annars får jag väl ligga i sängen hela helgen. stödstrumpor verkar inte hjälpa ett dugg. förbannat.


EDIT

äsch. magnus carlson har jag ju redan missat. typiskt.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0