you get so silly when you're lonely

okej. livsfarligt att drömma om ola salo, kan vi konstatera.
jag vill inte lyssna på annat idag.

well, i don't believe in class
and i don't believe in taste
i believe in simple happiness
and i believe in avoiding waste
i believe in endless winter nights
with good friends and good wine
i believe in endless summer nights
good friends and feeling fine


Postat av: madeleine

ola salo är typ världens charmigaste man. var helt besatt av the ark när jag var 14-17 år och vet inte hur många spelningar jag varit på. nu är jag 20 och erkänner lite i smyg att dom fortfarande är fantastiska.

2010-07-03 @ 19:33:47
URL: http://mazelinen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0