you stick to me like glue

igår hamnade vi i stockholm, på en fest hos min fina syster. det var fint och mysigt. livemusik, solcellslampor, fenomenal linssoppa, fågeldans (!) och annat fint. en fantastisk kväll helt enkelt.


(heja mobilkamera! eh...)


tråkigt nog så är det inte särskilt fantastiskt att åka tåg från stockholm till västerås mitt i natten. jag bröt ihop totalt och var tvungen att byta tågvagn efter en elak kommentar från en ca 40-årig muskelknutte som måste ha haft en självkänsla i storlek med en ärta. det störde mig något enormt att jag tog åt mig, men det kunde inte hjälpas. jag är överemotionell, och med all rätt. punkt.

nu: loveninjas, vattenmelon, bigarråer.
livet är fint och sådär.


Postat av: Elvira

usch, varför måste vissa människor vara allmänt elaka? skickar dig en virtuell kram.

2010-07-18 @ 15:40:18
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: visornas andan

vad underbart det ser ut!

2010-07-30 @ 23:37:02
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0