a little fall of rain can hardly hurt me now

idag blev det en liten tur till ikea där vi köpte en byrå och en massa annat nödvändigt ont. det gillades inte riktigt av min numera klenis-rygg och mina numera klenis-fötter. tur att det finns en soffa man kan slänga sig i när man kommer hem.

visste ni förresten att jag om tre veckor klassas som höggravid? kanske inte så konstigt då, att jag känner mig så klumpig och blir så trött... tiden går så löjeväckande snabbt. är det verkligen ett halvår sedan jag kissade på en pinne och sedan satt som ett fån på badrumsgolvet, totalt oförmögen att få fram ett enda ord? jag tycker det känns som i förrgår. typ.

nåja. nu blir det hemmagjord kycklingwok med nudlar.
så mycket bättre än så kan det nog inte bli.

Postat av: Johanna

Det var gott, väldigt gott.



Kycklingwok är inte så mycket sämre.

2010-06-17 @ 22:02:02
URL: http://barahimlenserpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0