det liksom for omkring, det måste varit pollen

jag började precis stortjuta till ett avsnitt av grey's anatomy.
jag var otröstlig i en kvart efteråt. detta är inte riktigt likt mig.

börjar misstänka att mina hormoner pysslar med någon form av tävling, ett bicycle race kanske. eller någon annan inbördes tävling. den som lyckas få sandra att bryta ihop i flest sinnesstämningar under en dag vinner! ja, så tror jag att det är. hittills har jag varit morgontjurig, överlycklig, sentimental, förtvivlad, utmattad och jättekär. och klockan är inte ens halv tre.

i think we have a winner?

Postat av: ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

SV: Tack så mycket!



Haha jo, då är det svårt om man inte ens har något ovettigt att säga minsann :)



2010-06-04 @ 14:39:15
URL: http://entrevista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0