the last dance

åh. återbesöket gick jättebra. tappen var opåverkad och bebis mådde hur bra som helst. samtidigt var läkarna noga med att påpeka att det var bra att jag tagit det på allvar och att jag inte skulle tveka att komma dit igen om sammandragningarna fortsätter. jag är så lättad så ni anar inte. sommaren kommer nog inte att bjuda på alltför mycket fysisk aktivitet, jag kommer fortfarande behöva lyssna ordentligt på vad kroppen säger, men jag behöver inte ligga i sängen hela dagarna i alla fall. och det är himla skönt, för fyra dagar var tillräckligt för att göra mig småtokig.

jag firade det hela med att gå till biblioteket och låna en massa böcker om häxprocesserna under 1600-talet. det ska nämligen bli det historiska temat i romanen jag ska skriva i sommar. intressant som bara den!

sådärja, nu ska jag sluta tråka ut er med mitt sjukhusdrama, och så ska det väl bli ordning på den här bloggen igen. kanske. till slut så.


Postat av: Elvira

det låter som att det kommer att bli en intressant roman. :)

2010-06-15 @ 14:12:00
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0