honey honey

lite bättre idag, men fortfarande oroligt. tur att jag har världens finaste jesper som tar hand om mig, trots att det är fotbolls-vm och allt. han gör fruktsallad och låter mig titta på mamma mia trots att han avskyr den. han går till och med och köper en ny tandborste åt mig när jag tappar min gamla så att den hamnar under badkaret. en ny, rosa tandborste. he's a keeper.

imorgon kommer mamma och pappa och lilla mormor hit. jag skulle ju ha åkt till norrköping i helgen men.. det blir aldrig riktigt som man tänkt sig. så imorgon kommer norrköping hit istället. det gör mig glad. jag har världens finaste familj.

hoppas bara att sammandragningarna håller sig undan så att jag inte behöver åka in till förlossningen igen nu. det klarar jag bara inte. i september kan jag gå med på det, men inte innan dess. hör du det, skrutten? världen är inte så spännande att du behöver se den riktigt än. vänta i 3 månader till, älskade du. okej? okej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0