yes! you love me

ikväll lyssnar jag på acid house kings. fint band. de känns ungefär som en glass i solen. med jordgubbssmak. det är liksom inget extraordinärt med dem, men känslan man får är ändå oslagbar.

(har för övrigt fått en ordentlig jordgubbsknäpp. allt som smakar eller luktar jordgubb är oemotståndligt för mig just nu. jordgubbsmilkshake, jordgubbsglass, jordgubbssaft, jordgubbstvål, för att inte tala om jordgubbar i sitt naturella tillstånd. det är nästan outhärdligt att gå förbi ett jordgubbsstånd för jag måste trots allt lära mig att man bara inte KAN köpa jordgubbar varje gång man går förbi ett sådant. det är helt enkelt inte ekonomiskt gångbart. and it breaks my heart.)

Postat av: Marina

Det är inga fjuttiga cravings du har fått x) Jag minns när min syster var gravid senast, han var helt galen i kolanappar, fick hon inga så kunde hon bryta ihop och bara gråta i flera minuter. Det var hemskt! haha



sv: Det känns så otroligt skönt! Det var faktiskt rätt skönt att bada efter 2 långa år. Jag förstår inte varför jag inte vågat innan egentligen. Det är inte så farligt som jag tror.

2010-06-09 @ 07:13:37
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0